dimecres, 23 de novembre de 2016

Una cosa ( i només una cosa) darrere l'altra

Ahir vaig entrar en "estrés galopante". Quan això em passa surto en estampida i faig diverses coses al mateix temps, sí, moltes al mateix temps. Què sento quan faig això? Bàsicament no em sento. Però si em paro una mica, el que sento és malestar: el cos en tensió i sensació d'angoixa per no tenir temps per fer tot el que he de fer. Ahir vaig haver d'enviar tres mails per dir el mateix, perquè a cada mail, em deixava alguna cosa o hi havia algun error.

Finalment, vaig parar i vaig començar a sentir que tinc temps, el meu temps. Avui he fet una cosa darrere l'altra. No he parat i ha estat un dia intens de feina, com tants d'altres, però l'he viscut des de la calma perquè he sentit a dins meu que el temps el tenia i que jo triava què feia i com ho feia. Ho he aconseguit i em fa estar molt contenta. Fa un temps, no ho aconseguia i acabava petant: somatitzant i desorganitzant-me. Em satisfà comprovar com el procés de coneixement intern amb el que estic compromesa dóna els seus fruits.