dissabte, 31 d’octubre de 2015

No és l'altre, sóc jo

Avui, llegint un article a la web sobre el significat de la casa astrològica 8 (bastant present a la meva carta astral), he trobat aquest paràgraf amb una metàfora que m'ha ressonat profundament. I és que al meu dia a dia vaig comprovant i integrant que quan em passen coses que m'afecten molt amb una altra persona, quan hi ha un conflicte amb el qual em quedo enganxada, és que de fons hi ha algun tema meu que no tinc a la consciència i, per tant, del que no em puc fer responsable encara. 

En realitat, tot conflicte amb l'altre és un pretext per amagar-se d'un de més gran . Un s'amaga dels seus propis diables, com molt bé explica el següent conte : " Un monjo tibetà, lliurat a un llarg i solitari, meditatiu retir , va començar a tenir al·lucinacions d'una aranya. Cada dia l'aranya apareixia més gran, fins que per últim la seva grandària va ser com la de l'home i la seva aparença amenaçadora. en aquest punt el monjo va demanar consell al seu guru i va rebre aquesta resposta : « la propera vegada que s'aparegui l'aranya, dibuixa una creu al seu ventre i després, després de reflexionar , agafa un ganivet i claval enmig d'aquesta creu. » l'endemà, el monjo va veure l'aranya , va dibuixar la creu i després va meditar . En el precís instant en què es disposava a clavar el ganivet, va mirar cap avall i, amb sorpresa , va veure la marca dibuixada amb guix sobre el seu propi melic. "

Què us suggereix a vosaltres?

1 comentari:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.